Stukje vliegen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van thomenjessie - WaarBenJij.nu Stukje vliegen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van thomenjessie - WaarBenJij.nu

Stukje vliegen

Door: Thomas

03 Juni 2015 | Nederland, Utrecht

Over 2 dagen zitten we erin. In zo'n grote kist. Onderweg naar de eerste tussenstop, Jakarta. De reis daarnaartoe duurt zeker 14 uur. We vliegen met Garuda dus eigenlijk zijn we al een beetje in Indonesië zodra we het vliegtuig instappen.
Tassen zijn gepakt. De extra spullen zijn klaargezet om het maar aan niets te laten ontbreken. Het weer ziet er niet super rooskleurig uit maar dat zien we daar wel.
De aankomst op Sulawesi is in de stad waar Jess' haar opa is geboren. Toch wel een interessant gegeven waar we tevoren niet op hebben gezocht. Manado schijnt een drukke stad maar wel heel toegankelijk te zijn. We zijn benieuwd of het halfbloed van Jess zijn vruchten af zal werpen. De voorpret is al even begonnen en we proberen maar even niet na te denken dat die reis zo enorm lang zal duren. Paar filmpjes kijken, beetje spelen eten en drinken in het vliegtuig om vervolgens 3 weken er even helemaal uit te zijn. Nieuwe dingen te ontdekken en vooral te genieten van elkaar.